Wednesday, May 25, 2011

SAKIT :(

WAN <3 HALIMAH JUSOH :)
Tengok title pun mesti dah tau yg post nie macam tak best sangat content dia . Yup , SAKIT . Sakit nie ade macam macam jenis tau . Ada sakit luaran and dalaman . Hm , confirm semua orang tak suka nak rase sakit sakit nie kan ? But sedar tak sedar , confirm jugak yang semua org pernah rasa sakit . So , everyone face it . Well , lately badan aku selalu sakit sakit . Tah lah kenapa . After sihat tang nie , sakit pulak tang nie . Haduihh . Saba je lah . Haa , ade nak cerita nie . Hari tue ade ustaz nie dtg rumah aku utk mngubat one of my family members * dah meninggal few days * Al-Fatihah . Then , he suddenly look at me and said , '' Awak nie if sakit , 30% je , tapi dia punya manja n mengada 70% '' HAHA :P Mama aku n my aunt gelak je . Aku pulak tersipu sipu . Ngee . Selamba je dia scan aku . Hee . And actually aku admit benda tue . Aku memang jenis yang akan sentiase mengadu pd someone if aku rasa kuranf sihat or tak berapa selesa dgn condition badan aku . I mean inside lahh . Orang first aku selalu mengadu , ofcourse lahh my love , then mama n abah . Tapi if no respon . Mesti aku pegi kat wan aku . I mean my nanny . She's really concern bout me . And selalu manjakan aku . Wan selalu jaga aku if aku tak sihat . Wan memang suka bising bising kat cucu dia , tapi wan sayang kat semua cucu dia . Aku pernah terfikir , macam mane lah if wan dah takde nanti .Takde org dah aku nak manja manja . Nak mengadu bila sakit . Sayang sangat kat wan . Hm , kadang kadang if aku mengadu tak boleh tidur malam . Mesti wan cakap '' Kenapa adik tak kejut wan je ? '' Terharu doe . Wan kata , kalau tak dia boleh sapu minyak kat perut , urut kepala atau pape je lah sebab aku tak boleh tido , dia akan tolong ubatkan . And pagi nie aku tak tidur dr pukul 4 sebab perut sakit . Macam cramp camtue . Then , pergi kat wan . Wan sapu minyak and urut perut nie . Kurang sikit rase sakit . Thanks wan . Beruntung adik ada wan . Kalau lah wan tade , mesti sakit lagi nie . Okay lah , dah terlari sikit dengan title nie . HAHA . The title should be ' My Most Beloved Nanny :) ' Ngee . Last but not least , do love ur grandmother or grandfather . Appreciate them as much you appreciate your parents . Okay lah , Bye bye :)